21 thoughts on “Doggystyleeee x California Gardens – Bang Mines | Shot By : @VOICE2HARD

    Doggystyleeee

    (July 14, 2020 - 3:17 pm)

    Subscribe to this YouTube Channel & Follow me on IG
    @DoggyStyleeee

    Jeffery Harris

    (July 14, 2020 - 3:17 pm)

    South Side Hanford Gangsta crip 🤞🏿🤞🏿

    Westcost Politics

    (July 14, 2020 - 3:17 pm)

    Nigga this shit bang !!

    BathTub Pepsi

    (July 14, 2020 - 3:17 pm)

    You know G’s Got no respect!!! We ain’t passin shit but ah Bitch.

    SpecialBooksKrew SB

    (July 14, 2020 - 3:17 pm)

    Yo check this shit out all the way in Africa
    https://youtu.be/lsxSaXefpvo

    Amber Mignosa

    (July 14, 2020 - 3:17 pm)

    Biscuits w/ gravy you's.

    CoolStory Kingg

    (July 14, 2020 - 3:17 pm)

    Doggystyleeee is like a baby Snoop

    DOEGOD 777

    (July 14, 2020 - 3:17 pm)

    Yall make this Oakland nigga wanta be a crip bro🔥🔥🔥🤣🤣🤣

    DOEGOD 777

    (July 14, 2020 - 3:17 pm)

    Tapping in from Oakland, Ca yall homies going hard… I gotta visit yall hood

    Marc Sagote

    (July 14, 2020 - 3:17 pm)

    Make A Song called Tap me on the hip. Next

    D&J Castillo

    (July 14, 2020 - 3:17 pm)

    Og at the end fuckin killed it

    William Singleton

    (July 14, 2020 - 3:17 pm)

    This shit thuummmpin!!

    Chris Wintland

    (July 14, 2020 - 3:17 pm)

    That shit was banging , hella tight yah yah yah .

    J Rm

    (July 14, 2020 - 3:17 pm)

    This is Straight Garbage
    Justin Bieber drops better raps then these jr high drop outs

    Jarmell Taylor

    (July 14, 2020 - 3:17 pm)

    We Louisiana niggas fuckin with this bo on ♿

    Jack Soto

    (July 14, 2020 - 3:17 pm)

    Them ogs are spittin fire tho uuuuuweeee

    Jack Soto

    (July 14, 2020 - 3:17 pm)

    I LOVE THIS CALI GANGSTA SHITT DOPE ✅

    Bill Smith

    (July 14, 2020 - 3:17 pm)

    On Gz cuh knuccle up no 3uzt7n I 3anG M3n3z 357 m3v7nk G3nG

    Justin M

    (July 14, 2020 - 3:17 pm)

    Kase loc took off!!! OG👍👍👍👍

    Batmanblood

    (July 14, 2020 - 3:17 pm)

    Hi CrabZ👌🏿

    Refined Heart

    (July 14, 2020 - 3:17 pm)

    Saving the OGs for last… puro respeto!
    You could tell Doggystyleeee was raised Cierto, tho! I love 💕 west coast gangsta rap and I haven’t felt nothing like this since the 90s! People keep saying snoop dogg but I feel Rappin 4-tay, M.C. Eiht, MC Ren, Spice-1, and more all thru Doggestyleeee’s music! And I appreciate it SOOO Much!!! Word UP!!

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *